i-know-what-you-did-last-summer

Η συντακτική ομάδα του palamidi.gr, χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους κοινωνιολογικής μελέτης της συμπεριφοράς των μαζών όπως δημοσκοπήσεις, κουτσομπολιό, κοζάρισμα κλπ κατέληξε με ασφάλεια στη διαμόρφωση του προφίλ του καλοκαιρινού ναυπλιώτη. Ορίστε τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας:

  • Η επιλογή παραλίας για μπανάκι ήταν δύσκολη εφέτος. Εκεί που η Καραθώνα έπαιζε μόνη της για χρόνια, ήρθε η ανανεωμένη Αρβανιτιά να την κοντράρει στα ίσια. Μεγάλο ατού της δεύτερης ότι δεν είναι απαραίτητη η χρήση μεταφορικού μέσου για να πας. Σε συνδυασμό και με τη λάμψη του καινούργιου, μαζεύτηκαν εκεί άνθρωποι που είχαν να πατήσουν από το σχολείο και όψιμοι λάτρεις της. Το ματς έληξε ισόπαλο.
  • Στη νύχτα όμως το Blublanc αναδείχθηκε αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής. Ο σωστός ο ναυπλιώτης ο to see and to be seen όφειλε να κάνει πέρασμα τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα και οπωσδήποτε το σαββατόβραδο και όποτε είχε πάρτυ με guest dj. Eξάλλου, οι καλύτεροι μαζεύονταν εκεί.
  • Οι εκδηλώσεις με τη συμμετοχή έντεχνων καλλιτεχνών δεν συγκίνησαν ιδιαίτερα φέτος των ναυπλιώτη. Αν εξαιρέσουμε τη μεγάλη συναυλία Δεληβοριά-Μάλαμα στην Καραθώνα (με το μεγάλο ατού ότι ήταν τσάμπα) οι λοιπές συναυλίες δεν τράβηξαν. Αντίθετα, τα πανηγύρια στα γύρω χωριά πήγαν κόσα. Ο συνδυασμός κλαρίνο-γουρουνοπούλα-μπίρα για άλλη μια χρονιά θριάμβευσε. Γιατί ο ναυπλιώτης, παρά τον αστικό συντηρητισμό του που του αποδίδουν κάποιοι…κακοήθεις, μπορεί να γίνει λαϊκός και γλεντζές. Είναι έξω καρδιά, πως να το κάνουμε;
  • Και η έκπληξη που δεν ήταν έκπληξη: το παγωτάκι του ναυπλιώτη ήταν από του Κουστένη, το τοπικό μαγαζί με τη μακρόχρονη ιστορία. Τα gelati τα άφησε για τους ψαγμένους επισκέπτες, που αποστηθίζουν τους ταξιδιωτικούς οδηγούς πριν ξεκινήσουν.

Και του χρόνου τώρα!

CONSERV 1

Advertisements