Ότι ο κόσμος έχει κάψει φλάτζες, το έχουμε καταλάβει. Επανέρχομαι στο αγαπημένο post με τις καλύτερες αναζητήσεις στο Google που για κάποιο λόγο οδήγησαν στο δικό μας blog. Ανησυχίες αθλητικές, ερωτικές και άλλες βρίσκουν την απάντησή τους στο palamidi.gr. Απολαύστε μερικές από τις καλύτερες της εβδομάδας, με σχολιασμό δικό μου:

πανναυπλιακος-παναργειακος 3-2: 0-0 ήρθε, αλλά για να το λες εσύ …

sτην καραθωνα επιτρεπεται το μπανιο ναι η οχι΄: Θέλει σαφή απάντηση, όχι μισόλογα. Λοιπόν, παίρνω το βάρος της ευθύνης και σου απαντώ. ΝΑΙ και το κρίμα στο λαιμό μου.

συμβουλες για αρχαριους πεζοπορους: Μην φορέσεις τακούνια

τι θα κανουν τα λουκισια την κυριακη με τον πανναυπλιακο: Στοίχημα θα παίξεις;

τι θα κανει στα λουκισια ο πανναυπλιακος: Αφού δεν βρήκε απάντηση στο προηγούμενο, το έψαξε και αντίστροφα. Έξυπνο …

αναζητούν και να βρίσκουν σε αμμουδιές κοσμήματα: Έχω βρει ένα δαχτυλίδι Bulgari και ένα περιδέραιο Λαλαούνη.

eagleto pio megalo pouli: Ο κόνδορας των Άνδεων. Ή δεν εννοούσες αυτό;

γυναικα.ομορφη.καθαρη.περιποιημενη.γρ.: Πολλές απαιτήσεις έχεις από το internet …

τραβηξα βιντεο κρυφα τη φιλη: Και σ’ ανώτερα μεγάλε.

δωρεαν δικηγοροι αθηνα: Το αφεντικό τρελλάθηκε και χαρίζει.

τι καιρο εκανε το τριημερο των αποκριων: Σε κώμα ήσουνα;

τα έλεγε ο λιακόπουλος: Έλα γεια σου. Ποια έλεγε;

στολισμενα χριστουγεννιατικα δεντρα: Είσαι καθυστερημένος ή πολύ προνοητικός;

orgia sto lewforeio.To site του ΚΤΕΛ ψάχνεις.

οι ζωνες αδυνατισματος κανουν δουλεια. Εσύ τρως και οι κοιλιακοί γραμμώνουν.

εροτυκα βοιθιματα: Δεν νομίζω να τα χρειάζεσαι. Την ορθογραφία μια χαρά την γα…σες.

sex me tin pethera mou: Αυτός είναι ένας ανώμαλος που μπαίνει καιρό τώρα. Αυτό που με ανησυχεί είναι τι βρίσκει στο site …

μηχανηματα λιποδιαλυσης, κανουν δουλεια? Αυτός είναι πιο προχωρημένος. Τι ζώνες και αηδίες. Μηχανουργείο θα στήσει για να του πέσουν οι μπάκες.

εχω κακο προαισθημα: Κι εγώ. Αλλά δεν μου βγάζει τίποτα στο google.

Αυτά. Και μη χειρότερα.

TheGrecian

