Ο πιο ειλικρινής τίτλος θα ήταν ‘το ΤΟΠ 6 της μα …κίας, αλλά κρατάμε επίπεδο υψηλό (είναι γνωστά αυτά, μην τα λέμε και βαυκαλιζόμαστε).

Νο 6. Στενάχωρη η ζωή για το λιοντάρι που ζούσε κάποτε στην Ελλάδα. Ιστορία, ζωολογία και ψυχανάλυση σε ένα άρθρο – σταθμό  που μπορεί να ενδιαφέρει ψυχωτικές σαρανταπεντάρες με ζωοφιλικά αισθήματα και ιστορικές ανησυχίες.

Νο 5. Κίνδυνο πτώσης αντιμετωπίζει ο Μπάτμαν λόγω μικρής κάπας, υποστηρίζουν Βρετανοί φοιτητές. Η επιστήμη της φυσικής ανοίγει νέους ορίζοντες στα ομοφυλοφιλικά καρτούν. Cool.

Νο 4. Θα μείνει στον ΑΝΤ1 ο Γιώργος Παπαδάκης; Νευρωτικός λαϊκισμός στην παρακμάζουσα Ελλάδα. Όλη η χώρα αγωνιά για το αν και πόσο θα μειωθούν οι απολαβές του συμπαθέστατου δημοσιογράφου.

Νο 3. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στη Νάξο και ο νέος του έρωτας. Βήμα – βήμα η ιστορική πορεία του παγκοσμίου εμβέλειας παρουσιαστή στο κυκλαδίτικο νησί. Ο πρόεδρος των ξενοδόχων μας ενημέρωσε πάντως ότι ‘είναι πολύ απλός με τον κόσμο’ Τι λες βρε παιδί μου … Να μην είμαι κι εγώ εκεί να μου μιλήσει ο Αρναούτογλου να καταξιωθώ  …

Νο 2. Ο Παπανδρέου πέφτει πάλι από το ποδήλατο. Κάτι τέτοιες στιγμές χαίρομαι που είμαι άντρας και οι αδένες μου επιτρέπουν  να δώσω την κατάλληλη απάντηση. Οι αυτοκτονίες από την φτώχεια είναι πλέον καθημερινές, πολλών οι ζωές κατεστραμμένες και ο πρωθυπουργός του ‘λεφτά υπάρχουν’ κόβει βόλτες με το ποδήλατο και εμείς πρέπει να ανησυχούμε μήπως έκανε βαβά στο χεράκι του …

Νο 1. Η Χρουσαλά θα γίνει μανούλα και κάνει κρουαζιέρα μαζί με τον ‘Λεό’. Αυτό μάλιστα. Η πολυτάλαντη ακαδημαϊκός Μ. Χρουσαλά και ο αυτοδημιούργητος σύζυγός της συνεχίζουν να καβαλάνε σκάφη (δικά τους ή δημόσια, τι σημασία έχει;) και να περιφέρουν τον έρωτά τους σε κοσμικά θέρετρα. Ακραία ταξική πρόκληση που κάποτε ήταν αστεία. Τώρα πια όχι.

TheGrecian

