-«Μάνα, ποιος χτυπάει το κουδούνι;

-Η αστυνομία παιδί μου!

-Η αστυνομία; Γαμώτο, μας την πέσανε! Κυρ-αστυνόμε, δεν ήμουν εγώ! Κάποια παρεξήγηση θα έγινε!

-Δεν καταλαβαίνω τι λέτε κύριε. Έχω αυτό το χαρτί για εσάς.

-Τι είναι αυτό πάλι;

-Ο διορισμός σας για τις εκλογές της 6ης Μαϊου. Είστε εφορευτική επιτροπή.

-Τι;;; Πάλι;;; Γαμώ την ατυχία μου»!!!

Είναι η έβδομη συνεχή φορά που ΄κληρώνομαι’ εφορευτική επιτροπή. Δεν έχω αφήσει  δημοτικές, βουλευτικές, ευρωεκλογές την τελευταία δεκαετία. Νισάφι πια! Κάτι πρέπει να κάνω φέτος! Βαρέθηκα!

*Θα βρω ένα φίλο γιατρό (κατά προτίμηση σε δημόσιο νοσοκομείο) να μου γράψει μια μούφα διάγνωση ότι παρουσιάζω υψηλό πυρετό, σφάχτες στα πλευρά που απαιτούν ακινησία, έμετους, διάρροιες  και άλλα τέτοια συμπτώματα που θα πείσουν τον δικαστικό αντιπρόσωπο ότι από θαύμα είμαι ακόμα ζωντανός.

*Θα στείλω τη μάνα μου στο εκλογικό τμήμα να ενημερώσει με λυγμούς ότι, λόγω κρίσης, έφυγα οικονομικός μετανάστης στην Αυστραλία  και δεν ξέρει και η ίδια πότε θα με ξαναδεί. Άτιμη ξενιτιά, τα καλύτερα παιδιά μας πήρες!

*Θα γίνω αντιρρησίας εκλογών. Θα γκαρίζω στο προαύλιο του σχολείου  ότι είμαι κατά των εκλογών και όλων αυτών που πρεσβεύουν, προσδοκώντας ότι θα με διώξουν άρον-άρον μην κάνω κακό και σε κανέναν! Βέβαια, κινδυνεύω και να με μπαγλαρώσουν..

*Θα το παίξω πατέρας πολυμελούς οικογένειας, που η γυναίκα του απουσιάζει για πολύ σοβαρό λόγο εκτός πόλης «και δεν έχω κανέναν άλλο να μου κρατήσει τα παιδιά».

*Χα, είμαι δημόσιος υπάλληλος. Έχω κώλυμμα! (άρθρο 59 ΠΔ 96/2007)

*Δεν πάω ρε! Έτσι, τσαμπουκά!

Στα σοβαρά τώρα: η άσκηση των καθηκόντων του μέλους της εφορευτικής επιτροπής είναι υποχρωτική (άρθρο 58 παρ. 7 ΠΔ 96/2007). Το ίδιο ΠΔ (άρθρο 119) προβλέπει φυλάκιση μέχρι έξι μήνες ή χρηματική ποινή σε περίπτωση αδικαιολόγητης απουσίας. Επίσης,  μπορεί ο δικαστικός αντιπρόσωπος να στείλει το περιπολικό στο σπίτι για να σας ψάξει ή να κάνει μνεία στην αναφορά του προς τον Έφορο των Δικαστικών Αντιπροσώπων για την απουσία σας. Από κει και πέρα..

IL CONSERVATORE
