… και διαπιστώνω ότι όλα πήγαν μια χαρά κατά την απουσία μου:

  • οι δύο συμπλογκίτες μου κράτησαν μια χαρά το site δημοσιεύοντας άρθρα παγκοσμίου ενδιαφέροντος, όπως αυτό με το παράνομα παρκαρισμένο αυτοκίνητο στην είσοδο του σπιτιού του Conservatore και τις απίστευτα χρηστικές πληροφορίες του Zouperman για το μεγάλο άσμα  ‘μου χρωστάς, δεν σου χρωστάω’ …
  • η Πανναυπλιακάρα πήρε μεγάλο διπλό στην Θήβα και με νίκη αύριο ετοιμάζεται για ‘εκτόξευση’. Είμαι αισιόδοξος γιατί τα λέγαμε από το καλοκαίρι ότι η ομάδα φέτος είναι πολύ καλή, απλά με φοβίζει λίγο η λέξη. Αυτή χρησιμοποιούσαν και στον Παναθηναϊκό για τους Άραβες και βλέπω να τελειώνουν το πρωτάθλημα με την ομάδα νέων …
  • O Βενιζέλος συνεχάρη τον Παπανδρέου, όχι επειδή φεύγει και θα γίνει αυτός αρχηγός, αλλά επειδή έσωσε -λέει – τη χώρα. Ωραία, γιατί εγώ νόμιζα ότι ήμασταν σε δύσκολη θέση …
  • ο Δήμος Ναυπλίου έχει καινούριους αντιδημάρχους και όλα βαίνουν ομαλώς …

Όσο για εμένα από αύριο επανέρχομαι δριμύτερος. Stay tuned

TheGrecian

